Určitě jste se již setkali s tím, že vám od nás nechodí pravidelné informační emaily, který vždy skončil ve složce “Hromadná pošta”? Proč jsou emaily do této složky zařazovány a co udělat proto, aby byly doručovány do složky “Příchozí pošta” (inbox)?
Proč jsou e-maily zařazovány do složky hromadné pošty?
Jednoduše řečeno je to proto, že hromadná korespondence do složky Hromadné (Seznam.cz) či Promoakce (Gmail.com) patří. Zřízení těchto složek je reakcí na neustálé navyšování počtu zasílaných e-mailů, stejně jako složka Spam pro eliminaci nevyžádané pošty. Podobné složky jsou tedy určeny právě pro hromadnou poštu, aby se nemíchala mezi vaši privátní korespondenci a orientace v e-mailové schránce byla co nejvíce jednoduchá a přehledná.
Negativním jevem je ale to že mezi stovkami reklamy lehce přehlédnete zprávy z naší odborové organizace, které Vás informují o důležitém dění které by vám rozhodně nemělo uniknout.
Řešení je na vaší straně
Nejrychlejším způsobem je přímé přesunutí vámi zvoleného emailu do primární složky.
Pokud tak učiníte, bude vám další pošta od nás už vždy přicházet právě do primární doručené složky.
Nastavení pro Seznam.cz
Příslušný e-mail příjemce označí (1), poté klikne na rozbalovací nabídku nahoře (2) a vybere složku Doručené (3).
Nastavení pro Gmail.com
Příslušný e-mail příjemce označí (1) a poté klikne na „Není Promoakce“ (2) v horní nabídce.
Pokud tedy chcete od nás dostávat důležité informace o dění v DPMB, kolektivním vyjednáváním, benefitech i připravovaných akcích, nastavte váš email podle návodu výše, v opačném případě musíte pravidelně prohledávat Hromadnou poštu a doufat že vám neunikne žádná důležitá informace.
V případě že by jste si z nastavením nevěděli rady neváhejte se na mě obrátit na telefonním čísle 734 866 135 nebo na emailu mbusek@ospld-brno.cz